Prov nästa lektion!

Nästa lektion så har vi provet. Fast har ca 2 timmar rast innan.. Jätte jobbigt! Men jag hoppas verkligen att jag klarar det. Orkar inte ha nå rester efter mig!
Nu har vi iaf psykologi, och har massor uppgifter att göra.. Men dom är så himla tråkiga. Men dom måste ju göras.
Imorgon har jag engelska och då ska vi prata några minuter om någonting, och det har jag inte heller gjort..
Orkar inte nu, känns som att det är massor att göra i skolan nu. Men ledig nästa Torsdag och Fredag, och det ska bli underbart skönt =) Och så är det ju valborg och det känns som att den kommer bli skit kul!! Mycket folk också :)
Men nu ska jag snart gå ut till Carina ( psykologi läraren ) och få veta vad jag fick på psykologiprovet som vi hade för ganska så många veckor sen, och det gick inte så jätte bra så får se vad man fick på de..

pluggpluggplugg:(
Plugg Plugg Plugg:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar