kväller och slut på de roliga..

Sådär, nu har söndagen flygit iväg fort, för fort!
Alla roliga program att gått och nu går det bara skit på tv..
Hoppas älsklingen är pigg på jobbet, men det tror jag, han är så duktig! Världens duktigaste dvs :)
Har varit ute och träffat Chantal en snabbis innan hon åkte till Strängnäs. Det var trevligt!
Nu borde jag plugga, men jag har absolut ingen ork till de, för trött och seg.. Får bli i morgon, men skulle verkligen ha behövt nu.. hmm... men nej, inte fan ska man behöva plugga på sitt lov?! Ne det tycker jag verkligen inte!
Men ni får ha en jätte bra kväll och de flesta av er är nog lediga imorgon, så sov ut lääänge, det ska iaf jag!


väder
Hoppas på fint väder framöver också! I love the sun!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar