Inge bloggande...

Blev tyvärr inge bloggande igår, hade verkligen inte tid! Igår så solade vi hela dagen för det var ju så himla underbart väder.
Hade inga planer för kvällen, det skulle inte bli nå festande, men sen in mot kvällen så blev det så iaf, och kul var det!
Höll hus hemma hos mig nästan hela kvällen och natten.. Gick och la oss vid 4 i natt så nu är jag helt död, så det är riktigt skönt att ha lov nu! Älskling jobbar nu måndag,tisdag och onsdag och sen så åker vi upp till Lofsdalen på onsdag kväll! Det ska bli så mysigt:)
Idag så händer ingenting iaf, blir bara lugnt!
Men ska nog lägga mig ett tag nu.. Bilder från igår kommer !

öl
Älskling & jag började dagen med öl ute i solen, såå skönt:)♥
<3
Hjärtat♥
biiiiiiiiiiiiii
Underbar vååårkänsla:)
fram
Fram med solbrillorna!!!

Och kvällens/nattens bilder blev...

jag
Antonia och jag!
dom
Antonia och pirre
pierreojimmy
Älskling och Pierre som försöker, aa spela gitarr och sjunga:P
...
Robban och Oskar flummar sig lite:P


De var iaf några bilder, fick dock inte bilder på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar