Host Host!!

Ligger i soffan och hostar som en galning, varit vaken ända sen kl 2:30 i natt.. Jätte trött nu men kan dock inte sova..
Älskade har åkt till jobbet för ett tag sen, han gjorde varm choklad till mig innan han drog, och det var så himla gott! Är jätte skönt för halsen. Åt någon tablett som skulle hjälpa mot hostan, men inte gjorde den de.. :( Och jag hoppas att jag kan bli lite friskare under dagen för på Onsdag kväll åker vi ju till Lofsdalen, och jag ser fram emot de massor..
Ni har säker sätt att jag har bytt header, men jag ska byta igen, är faktiskt inte nöjd, allt blir så mörkt och dystert!
Men får se vad jag hittar på för nytt.
Ska nog försöka sova lite, annars kommer man sova på dan och då vänder man på dygnet, och det har jag inte lust att göra..
Men nu får ha en så bra morgon, sov om ni kan :P

f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar