Efterlyst!

Sitter hemma hos älskling och kollar på efterlyst, tycker verkligen om detta program.
Har precis kollat på lite Thailand bilder, åhh fyfan vad jag längtar efter sol, det frestar så himla mycket! Men men snart sommar och det ska bli så underbart skönt :)
Denna sommar ska bli den bästa och jag hoppas verkligen att det blir kanon väder!
Imorgon ska jag in till skolan en snabbis, nå tema sak, usch tycker verkligen inte om sånt.. Långtråkigt!
Men snart är det helg och älsklingen som skulle ha jobbat fred,lörd och söndag.. Men han fick precis veta att han ska jobba i morgon och på fredag ist, så då är han ledig på Lördag och söndag och det är ju skönt för han:)
Jag hoppas ni är med och tävlar för på fredag är ju sista dagen;) hehe..

Men nu ska jag kika klart på Efterlyst.
Ha en bra kväll och sov såå jätte gott i natt :)


ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar