TORSDAG! avslutning!

Äntligen torsdag! Gick upp 05:20 och min buss går 07:58. Hur fan kan jag gå upp så tidigt!? Jag vaknar upp som ingenting! Men men..
Idag blir det skolan en pytteliten stund, sen shopping;) Handlade lite julklappar igår till mamma & pappa. Och så blev det lite små saker:) Men idag blir det julklapp till älskling, fan nu skulle jag då ha gjort det för ett tag sen, men har dock inte blivit av. Så nu är det dags! Ska shoppa lite idag på lunchen + timmen efter. Sen åker jag till Strängnäs dä hjärtat tar upp mig sen åker vi till Tuna och handlar mera:)
Idag är det då 1 år & 2måndaer mellan mig & Jimmy, och det känns jättebra. Blir bara mer & mer kä för varje dag som går :)
Allmänt känns allt kanonbra, förutom att det finns en människa som absolut inte finns i mina ögon längre sen vad jag hörde igår! Du tror du är så perfekt, men för mig är du absolut inte i närheten av att vara bra, för du är ingenting i mina ögon! Men du har fått som du vill & hoppas du lyckas igenom de, men skulle jag vilja så skulle du inte lyckas!
Men men skit samma, har det bra som jag har det nu! Och Jimmy & mina vänner betyder absolut allting! Vissa betyder som sagt mer än andra!

Ska kila iväg ill bussen nu. Tjingeling!

HC08!

Kommentarer
Postat av: mamma

yiihaa!

2009-01-19 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar