SÖNDAG -hemfärd imorgon!

Igår blev de en lång scootertur, 10 mil!!! Det är långt!  Men så kul! :) Imorgon åker vi hem, och det ska faktiskt bli skönt. Saknar min egen säng! Men har haft en jättebra vecka här.
Imorgon ska jag shoppa på vägen hem. Fan inte handlat ett skit under mellandags rean. Å inte lär man kunna ta de lugnt imorgon när man går runt o kikar, jag som gillar & gå och shoppa och kunna ta de lugnt. Men men... inte jag som kör så!
Men får väl hoppas på att man hittar nå. Förra veckan så var vi ju o handla ett PAR gånger men inte hitta man nå, allt var ju så stressigt som vanligt!

Jaja nu ska jag kolla på hockey matchen, Djurgården såklart! Vinst i Fredags blev det iaf!

Bye!


,,,

Kommentarer
Postat av: mamma

Min fina lilla flicka

2009-01-24 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar