fredag lov!

Skönt, första dagen på lovet sov jag ut, och det var så jävla skönt! Finns nästan inge bättre än att sova:) Idag blir det parta lite, elr mycket blir de nog:) Kommer lite karlsson släkt till fam karlsson ;) haha. Blir poker tuneringar, god mat och alkohol såklart! :) Älsklingen är kvar på jobbet men kommer nog strax skulle jag tro.
Så idag blir de en liten "lill-julafton":P hahah.. Blir nog skitkul! Så ska jag fan se till att vinna poker tuneringen, ni hejar på mig? viste väl de ;)
Men nyår börjar också bli fixat & det är jätte skönt. Älsklingen ska laga maten & så ska han få en liten överraskning:) Men den får han inte veta, nanana.
 
Ne nu ska jag nog ta mig an att fixa mig lite. Ser ut som ett skogstroll:D Haha

..POKER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar