Vilken vecka!

Det började med att Jimmy var förkyld förra veckan när jag kom hem från konferensen. Han blev dock värre och värre. Vi trodde att magsjukan hade satt sitt spår hos honom i tisdags. 
I onsdags när jag kom hem från jobbet var han helt färdig här hemma, hade otroligt ont i höger sida av magen och var otroligt blek. 
Han hade försökt tagit kontakt med flertal olika vårdcentraler utan att fått några råd alls, bl a pga att han inte varit inskriven på just denna vårdcentral. Det enda var ju att han ville ha lite rådgivning, men icke! 
När jag kom hem så såg jag en likblek J som absolut inte mådde bra! 
Bestämde att vi skulle åka in till Falun till akuten, och tur var väll det! 
Han fick komma in och Kelly och jag åkte till mcDonalds eftersom hon behövde middag. 
Väntade ca 3 timmar innan Jimmy hade fått provsvar och svar på att han blir inlagd. Det var blindtarmen och en operation väntade på natten. 
Kelly & jag åkte hemåt. En natt utan sömn för min del😏. 
Torsdagen hade jag ett möte i Sala. Åkte dit & sen ringer jimmy och talar om att han får åka hem den dagen. 
Jag jobbar av nästan hela Sala innan jag åker till Falun och hämtar honom. 
Äntligen har han inte ont på samma vis! 
Nu har han självklart väldigt ont efter operationen. Men bättre det än innan! 

Tur att han är härdad! Men för mig gör det lika ont varje gång jag ser han ha ont. 

Så fort han har kommit hem och vi vaknar dagen efter så är jag dunderförkyld. Hallllllå, varför ska det komma nu? 
Jaja, Kelly håller lådan här hemma & är frisk & glad! 

McDonalds i onsdags. 


Då går vi vidare iaf, 
Idag, lördag, vaknade vi upp strax innan 08. 
Tog en lång och mysig morgon framför tvn innan vi fixade oss i ordning och åkte till Borlänge. 
Skulle hitta ett par lampor som jag ville ha. Och hittade dom gjorde jag också. 
Handlade även till middagen på samma gång. 
Blev klyftpotatis av potatis och sötpotatis, paprika & helstekt nötytterfilé i ugn. Smarrigt! 
När vi kom hem så började jag tvätta, städa och fixa.
Fick någon superenergi mitt i allt nysande och snorande 😜.
Kvällen blev en mysig kväll med min fina familj. Film & mys! 















Goooood Natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar