2 veckors uppehåll.

Jag har inte uppdaterat här inne på över 2(!!) veckor nu.
Men jag har verkligen inte ens haft lust nu under semestern.
Haft så mycket roligare saker för mig. 
Vi har haft så himla roliga dagar och kvällar under dessa veckor. 
B la så har vi varit i Sthlm och roat oss med vänner, varit på parken zoo, haft härliga dagar och kvällar med vänner, åkt på lite olika dagstripper, shoppingdagar, underbara dagar & kvällar med föräldrarna osv osv..
Kelly (& vi såklart) har haft så himla roligt.
Ja, vi har hunnit med en hel del under dessa två veckor :) 

Det som varit trist är vädret! Vart är solen och värmen? 
Det har knappt varit en riktig sommardag under dessa veckor.
Då menar jag 25-30 grader varmt och blå himmel. 
Veckan innan vi åkte ner så hade vi underbart och riktigt varmt väder. 

Nu skulle man haft en resa till värmen i höst ☀️ 

Här kommer några få bilder från dessa veckor.


Parken zoo 
Kelly åkte karusell för första gången här. 
Jag åkte självklart med henne. Det var riktigt populärt hos K, så pass populärt att morfar hennes fick åka med henne en gång till direkt efter 😄







En eftermiddag i Strängnäs med vänner. 
Slagsta glass och mata änder.





Planerat camping.
Jag och min kusin Malin planerade in en campingdag med våra töser. 
Det blev inte riktigt som planerat då det regnade, åskade och blixtrade. 
Det slutade med att jag och Kelly åkte med dom hem. Grillade och efter att barnen lagt sig så plaskade vi ner i bubblet med ett glas vin. I närmare tre timmar satt vi i bubblet och snackade en massa goja ;) 







Mysdagar och kvällar med föräldrarna

















Mys med finaste Alexander ( min bror och Elinas lille grabb ♡)






Edvin och Scott på besök. Grill och lekkväll :)





"Mamma,jag & Kelly-dag" 
Jimmy och pappa åkte ut med båten i Trosa skärgård för en fiskedag. 
Vi brudar drog på en härlig shoppingrunda & avslutade med choklad, jordgubbar och vin hemma :) 



Ute i en väns stuga över natten.
Kanontrevliga dagar med vännerna.
Kubbspel, grillat, mys framför brasan, bastu för en del, en massa snack och mys.















Mysig långpromenad med mamma & Kelly 
Jimmy och pappa var ute och plockade svamp. Så vi valde en lång tjejpromenad ist. 









Avslutade denna kväll med smulpaj😍






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar