{Idag}

I morse när jag vaknade så var jag så himla trött!! Det kändes som att klockan var mitt i natten, men icke! Jimmy hade åkt iväg till jobbet (vaknade dock till när hans alarm pep strax efter kl 06.).

Klockan var 8 när jag vaknade igen! Shit, brukar sällan vara trött när jag vaknar av mig själv. Och 8 är ändå en Ok tid att vakna. 
Väckte Kelly strax efter & hon var också lite trött då:)
Men efter lite morgonmys och lek så vaknade vi båda till. 
Vid 10 snåret så tog vi oss en sväng in till stan. Kikade in på NovaHem (min favoritbutik när det gäller inredning). 
Hittade en vit kruka & växt till som jag ville ha på kabeltrumman i vardagsrummet. Bild kan ni få se imorgon. 
Gick vidare för att se om det hade kommit ut några nya fina kläder till Kelly. Lite dåligt på den fronten tycker jag faktiskt! Det mesta har jag redan kikat på eller så har redan K de plaggen. 
Men pyjamas, basic tröja och ett par mysiga tofflor hittade jag till henne. 

Innan vi åkte hemåt så stannade vi på Ica för att handla till dagens middag och lite annat. Skulle även hämta ut ett paket men det hittade dom ej! 

Åkte hemåt & fixade lunch till Kelly. Efter det ville hon leka å ha sig trots att hon ska vila då.. Men någon vila blev det ej! Hon har börjat hoppa över vilan vissa dagar. Inte det minsta trött trots att hon varvar ner. 
Kanske kan bero på att hon sover 14-15 timmar på natten;)


Men nu ni, nu ska jag försöka blunda lite :). Imorgon väntar telefonmöte med kvällstidningsteamet 👍 

Natti natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar