Baka baka..

Toppenbra dag!
Jag vaknade strax efter 8 i morse. Väntade då på att Kelly skulle vakna, så jag hoppade ut till soffan och kikade på nyhetsmorgon :)
Strax efter kl 9 kom lilla K upp. Då blev det lite frukost och efter det lite mys framför tvn.
Sen tog jag mig en löptur på bandet. Gick kanonbra trots min träningsvärk i låren efter alla jäkla squats jag gjorde igår efter löpturen.
Men det blev lika många idag också.
Efter det tog vi oss en promenad till coop och handlade lite smått och gott till bakningen.
Väl hemma så var det dags för lunch.
Seeeeen var det dags att börja baka. Blev saffransbullar med massor utav vaniljsmak, så himlans smarrigt!
Nu tycker inte jag riktigt om bullar i vanliga fall, men saffransbullar är riktigt gott! Dessa blev riktigt goda:)
Kelly hjälpte till och hade himla roligt. Lite mjölkrig hann vi med ;)


En drös med bilder på vår duktiga bagare. Bilderna hamnade dock inte i ordning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar