Nöjd tjej ♡

Vi har en nöjd dotter som verkligen älskar sin nya säng som jag och Kelly åkte och köpte igår :) 
Monterade ihop den igår eftermiddag så första natten som hon sov i den var natten som var. 
Hon sov som en stock. Som vanligt! 
Vaknade dock ganska tidigt i morse. 
När jag hade duschat färdigt i morse så hörde jag henne ligga och sjunga i sängen sin, haha. Hon hade knatat upp ur sängen och öppnat sin dörr & sedan myst ner sig i sängen igen;) 
Någon ville nog att mamma skulle höra sången lite tydligare.. 

Idag efter jobbet så möblerade jag även om hennes rum lite. 
Blev bra! Ska bara fixa om lite på väggarna. Lite nytt ska upp :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar