Måndag-jobb!

Har varit en lång jobbdag idag. Har varit nära norska gränsen och jobbat runt idag. Gick bra men otroligt trött i huvudet! Spöregn från att jag åkte i morse fram tills att jag kom hem var ingen hit! Vissa stunder såg jag ingenting. Blev stopp i trafiken eftersom det kom så mycket vatten, haha. 

Blir full fart hela veckan. Imorgon har jag inte riktigt bestämt vilket område jag ska ta, men på onsdag ska jag iväg till Gävle och runt om. Ska även hämta upp en sak som jag sedan ska lämna i Bollnäs på torsdag. Så på torsdag blir det Bollnäs/Söderhamn. 
På fredag däremot, då tänker jag jobba här i närheten :). 

Nu ligger jag och Jimmy i soffan och slappar. Kelly har gått och lagt sig för en stund sedan. Hon var supertrött efter en lång dag på förskolan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar