Idag♡

Idag har vi fixat lite här hemma. Jag har även målat några lister! Nöjd blev jag också.. Har dock en runda kvar att måla plus att jag måste köpa en lite mindre pensel :) 
På eftermiddagen när Jimmy kom hem från jobbet så åkte vi upp till en tjärn och fiskade. Inte jag & Kelly utan vi lekte och hade det mysigt i skogen :) 
Svärfar, Jimmys bror och Nova var också med:).
Jag & Kelly åkte hemåt runt 18 tiden då alla knott började komma. Kelly hade massor utav röda prickar i ansiktet stackarn. Dock försvann dom rätt fort :) 
Vi åkte hemåt och busade ute i trädgårn  ist. Hängde även ut tvätten innan vi gick in. 
Väl inne så fick Kelly bada, vilket var välbehövligt efter att hon rotat i jord plus lekt i skogen med allt ;) 


Bilder från kameran kommer imorgon. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar