Hemma ❥

Kom hem igår efter att ha varit borta från tisdag - fredag. Har varit på utbildning/kurs inför nya jobbet som jag börjar på måndag:) 
Långa dagar, mycket nytt att ta in, god mat & dryck men framförallt superhärliga människor. 
Träffade de som är i samma säljteam. Mycket mycket trevliga! :) 
Så igår åkte jag hem med min sprillans nya jobbvän- Volvo v60'in. 
Så skön och känns kanon med en heeelt ny 😍. 
Det bästa av allt var att komma hem, hem till mina älsklingar. Komma hem till det finaste som finns❥. 
Att se lyckan i Kellys ögon och se min underbara fina sambo❥. 

Kelly är dock sjuk. Hon blev det i torsdag så hon har varit helt sänkt med hög feber och förkylning:(
Nu är det på bättringsvägen tack o lov! Men förkylningen sitter i. 













Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du jobba som ? :)

Svar: Butikskonsult åt kvällstidningarna Aftonbladet & Expressen :)
Nathalie

2014-08-31 @ 01:06:35
Postat av: Alex f

:)

2014-08-31 @ 01:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar