Jag spyr på denna trötthet!!

Är så sjukt trött! Inte sovit många timmar i natt inte... Inte pga Kelly utan mig själv. 
Jag har så mycket i huvudet så jag blir stressad. 
Jag är helt slut!! 
Får försöka vila under dagen men det är inte så lätt. Jag är ju inte precis den som somnar på två röda..

Ska iaf bli en otroligt kul dag då vi får finbesök. Hela helgen ska bli kul! 
Kanske man kan slappna av lite också :)
Ida och jag ska iväg och shoppa så killarna få ta hand om tjejerna under tiden. Om dom går med på det? ;)
Skulle vara skönt att bara få gå i lugn och ro med härligt tjejsällskap :) 

 
Detta ska vi äta ikväll. Ser så gott ut så hoppas det smakar som det ser ut :) 

Bild lånad från Pernillawahlgr1 på instagram


Och imorgon ska vi njuta utav plankstek. MUMS!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar