Godmorgon måndag.

Jag har precis kommit ut från duschen & lilltjejen ligger och sover i vagnen. Eller ja, hon är halvt vaken då hon ligger och pratar lite för sig själv :) Min mysiga skatt ❤
Nästa sväng hon sover så ska jag också försöka sova lite. Hinner fixa och dona lite nu och sen så kanske jag kan slappna av lite. Kanske kan man vila i solen senare? Klarblå himmel och strålande sol just nu. Det hinner ju dock ändras väldigt fort, tyvärr. Skulle vara skönt att kunna ligga ute en stund & få lite färg på sig. Tror aldrig jag har haft såhär lite färg i juni månad?! Haha, kan bero på att jag inte solade så mycket när jag var gravid då jag var skit rädd att få pigmentfläckar.
Kan ju få det nu när jag ammar också, men jag kan ju inte gå som ett lik hela sommaren, haha!


Nej nu är det dax att föna håret och fixa i ordning mig lite så att jag kan känna mig lite levande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar