Home sweet Home..

Kortis dag idag..
 
Mycket skönt med tankte på att jag mår lite dåligt. Illamående som kommer mer och mer nu när jag jobbar och börjer mig ner så mycket. Inte alls kul! Blir lite yrslig & självklart kryper illamåendet fram då.
Jag får vara nöjd som klarade mig från det fruktansvärda illamåendet iaf. Det som många har i början utav sin graviditet.
Annars så mår jag bra. Det är fredag och en helg som jag ska tillbringa med min älskling. Ska börja lite i rummet som lilltjejen ska ha sen. Spackla, slipa och ta bort lister. Ska som sagt tapetsera om där inne. Så imorgon får det bli en sväng till Colorama. Jag bara älskar den butiken!
Sen ska vi göra god mat imorgon och bara ha det mysigt. Ni vet sånna dagar som verkligen behövs!
 
 
Nästa helg kommer mina underbara föräldrar till oss. Världens bästa ♥
Kan inte förklara med ord hur mycket jag saknar dom och hur mycket jag bara önskar att jag kunde trolla mig ner till dom vissa dagar. Men snart blir som sagt mer ledighet och då kommer vi självklart ses mycket ofta :) Haha, låter som vi träffas sällan, men det gör vi inte. Men för mig är det väldigt viktigt att träffas mycket. Det var mitt krav när vi flyttade hit till dalarna. Annars funkar det inte alls för mig och så kommer det alltid att vara.
Att åka ner till Åker för mig betyder massor varje gång, för det är ändå mitt "hemma", förstår ni?
Jag saknar det och det kommer jag garanterat ALLTID att göra. Jag har ju så fruktansvärt mycket där, inte bara just Åker men runt om. Familj, släkt, vänner m.m..
Men det är det som är kul, man vet aldrig vad tiden för med sig. På tre år händer mycket.. och vem vet vart man sitter om fem eller tio år?
Det är det som är livet, man har inte en aning!
 
 
 
Oj, det där har jag nog aldrig skrivit om? Nä tror inte det. Haha. Men så ligger det till vettni =) 
Nu ska jag slänga på mig en annan tröja och sen blir det lunchtajm!
 
 
 
 
Snart är vi en till, älsklingar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar