Gäsp gäsp gäsp!

God morgon!
Jag vet klockan är halv 11.. Men jag har sovit så fruktansvärt dåligt i natt. Natten har bestått utav alldeles för många spring till toaletten. Haha! Förstår inte hur man kan bli så kissnödig under graviditeten? Helt otroligt.
Sen mellan halv 5 och halv 7 låg jag vaken & var super hungrig. Väntade på att Jimmys klocka kunde ringa (halv7) så vi kunde äta frukost tsm.
Jupp jag överlevde tills dess utan att dö av hunger. Men det var inte långt ifrån, haha.
Kunde somna om vid halv 8 igen vilket förklarar varför jag vaknade så sent nu :)
Eller egentligen är detta inte alls sent!? Det känns bara som det för att jag har vaknat halv9 - 9 de senaste dagarna.

Nu ska jag iaf fortsätta fixa i lillans rum❤.
Skönt att jag blev klar med skitväggen igår så att det bara behövs spacklas idag.
Sen när Jimmy kommer hem åker vi iväg och förhoppningsvis köper tapet OM vi hittar något som vi fastnar för. Leta leta leta :)

Nej, nu är det dags att vila sig stående lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar