:)

Ni ska få lite bilder och så från vår helg uppe i Härnösand. Men idag känner jag att jag inte har ork med någonting! Ni får allt vänta till imorgon.
Hade en kanon härlig och rolig helg med våra bästa iaf. Mycket skratt osv som vanligt dvs =)
Saknar dom redan men snart så ses vi igen ♥
 
 
Ligger fortfarande i sängen och mår pyton.. Roligare än så kommer jag inte att ha idag! Haha. Jaja bara gilla läget och hoppas på att ca 10 år till kan gå innan jag blir magsjuk igen.
Är vrålhungrig också, men har inte en aning om vad jag ska äta. Mammas tips var bra men har ingenting utav det som man kanske skulle kunna äta hemma. Så typiskt!
Vill ju få i mig något så att lilltjejen får i sig mycket näring och så ♥
Man känner sig nästan elak när man inte får i sig något ju..
♥ Vet att det inte är så men det känns så
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar