Slut på helgen.

Nu är det dags för en ny vecka. En ny vecka med nya möjligheter :)
Vi har haft en riktigt bra helg med mina föräldrar och vänner.
I fredags så var vi som sagt hemma hos Ida, Simon och Wilma. Hade jätte trevligt!
Igår så åkte mamma och jag iväg och handlade lite, bl.a. Kläder till Kelly, nya kuddar till soffan osv osv. Sen tog vi det lugnt hemma, åt gott o så. Senare på kvällen kilade pappa och älskling iväg för att fiska gös medan mamma, Kelly och jag hade myskväll framför tvn :)

Idag så tog vi det lugnt & så med mamma och pappa innan vi skulle åka hemåt.
När vi började vår tripp hemåt så stannade vi till hos Ida, Simon & Wilma för lite kaffe och prat :) Seeen fortsatte vi färden hem mot Dalarna.
Kelly var så himla trött så hon somnade på en sekund i bilen. Vår lilla prinsessa ❤


Nu har hon somnat och vi ska strax också hoppa i säng :)


Kommentarer
Postat av: Malla

Älskar newbie kläderna :D<3

Svar: Ja det gör jag med. Bra kvalitet och så söta! :)
Natta

2013-08-26 @ 08:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar