Måndag.

Då var dagens arbetsdag avklarad! Ligger helt slut i soffan. Har sovit 2 timmar och funderar på om jag ska hoppa in i sängen och sova för natten. Men frågan är bara, när vaknar jag då? Har inte lust att vakna vid 4 i natt & vara pigg. Haha..
Men jag är såååååå trött idag!

Nu närmar vi oss den efterlängtade torsdagen iaf. Torsdag kväll åker vi som sagt upp till Härnösand. Till Viktoria,Micke & Viggo. Ska bli så rolig midsommar med dessa underbaringar ♥ Nu håller vi bara tummarna på att vi får fint midsommar väder här i Sverige. Det skulle ju vara så tråkigt om det blir regn & kallt? Man vill gärna kunna vara ute på midsommar & köra lite lekar och bara njuta utav vädret :)

Nu ska jag försöka bestämma mig om jag ska sova eller ej, haha! Svårt beslut,,,,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar