Sego..

Nu vart jag lite seg.. Rocky & jag ligger och vilar lite.. Men snart kommer Jimmy hem och då ska vi äta lite. Inte ätit ett smack idag, behövs nog om jag ska få tillbaks lite energi!
Vill att det ska vara nästa vecka nu så att jag får hämta ut mina nya träningskläder, och Jimmys skor & byxor.
Få inviga dom med en springtur på direkten såklart! ;-)

Nu ska jag gå ut och kika i fall tvätten är torr & om den ens hänger kvar, det är ju stoooorm ute! ;-) Haha!
Hoppas det är torrt för allt jag ska ha på mig i morgon är tvättat, smart jag är och inte tvättade det igår!
Jaja är det inte det så tar jag något annat från smarriga garderoberna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar