Tisdag

Hemma nu då.. Kom hem vid halv 3.. Började tidigt i morse så det var skönt att komma hem skapligt:)
Känns som att dagen bara sprungit iväg. Gått skit snabbt! Jätteskönt.. Nu kan den dock gå långsamt när man är hemma :)
Gjorde super fint på sista butiken jag hade.. Nu ska all twilight reklam samt tävlingarna ner så det åkte ner plus att jag körde på "storputsning" på allt ;) det blänker med andra ord! Haha..

Direkt när jag kom hem tog jag tag i den förbaskade ljusslingan. Men det gick bra! Den fick sin plats runt garageporten. Har också skruvat upp två ljuslyktor eller vad man ska säga.
Dem fick sin plats på väggen bredvid trappen :)

Dags att börja med käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar