Sjuuuk!

Så jävla värdelöst!
Förkyld & hosta. Att sova kan man ta bort från schemat direkt för det är ju omöjligt!
Iallafall utan nässpray..
Men så underbar pojkvän som man har kom han hem imose med nässpray och halstablätter. ♥
Det hjälpte massor. Tack hjärtat mitt!
Så jag kunde tillslut somna om och sov till 11.
Är dock död som en sill, så nu har jag bäddat ner mig i soffan med mitt älskade täcke & min kudde (:
Säger bara.. Vilken tur att jag var ledig idag, för här blir det inget "ta ledigt" inte..
Meeeen det är bara så jävla typiskt att jag ens ska bli såhär sjuk.. Ge mig lite halsont eller något bara.. Suck!


Så kan det vara. Jag ska bara ta det lugnt idag & hoppas att jag bara blir bättre :)


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar