Helgen i bilder.

I fredags åkte vi som sagt ner till mamma och pappa. Mycket fint väder och väldigt trevligt =) Plus att Malin (min kusin) och lilla Maja kom och spenderade en del av kvällen med oss vilket var mycket trevligt :)
Så tänkte dela med mig utav lite bilder från Fredagen.




Moi



Älskling!



Pappsen.



Mormor & Mamma



Malin & Jag.


Lilla Maja =)



Maja & Sotis!


Malin och Maja.




Mamma


Mormor och Jimmy.


Malin, kubbspel.


Pappsen



Maja.


Jordgubbar..









LÖRDAG
Lördagen kom vi hem och väntade besök av svärisarna. Ca 5 minuter efter att vi kom hem så kom dom. Så eftersom det var fint väder i lördags med så satt vi ute och njöt av värmen. Grillade sedan lite mat osv och senare på kvällen gick vi in till Grangärde "festivalen" som ja, vad ska man säga? Haha. Kanske inte det bästa som jag varit på ;) Men vi satte oss vid lite öltält och sådär. Mycket trevligt! Har dock inte så mkt kort från lördagen då jag nästan glömde bort att jag hade kameran med mig. Men ni får se bilderna som jag tog iaf :) haha.






De var tyvärr de ända bilderna som fanns.. Men bättre än ingenting! ;)



SÖNDAG!
Ett ord för söndagen!
-   D-Ö-D!!!!!!



Så pigga var jag och Rocky Igår :P

Kommentarer
Postat av: malin

vad fina bilder på maja, vill du maila dem till mig? tänkte förstora nga...vill du göra dem i den storleken så jag kan skicka över filen direkt på ett usb minne...Kraam

2011-07-18 @ 09:28:03
Postat av: Svar till Malin

Absolut Malin. Jag skickar bilderna till dig senare :) Jag löser det! Kram kram

2011-07-18 @ 10:32:29
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar