Fisketajm!

Dags att dra ut en sväng och fiska, grilla och bara njuta :) Mamms och papps köpte en otroligt snygg fiskelåda till mig. Passar perfekt till mitt rosa spö, Haha :) jimmy köpte ny lina som han fixade på mitt spö och självklart blev det en ny fin spinnare ;) Så nu åker vi och hämtar upp Kjelle och sedan vidare upp til älgsjön.

Nya lådan. Dock inte så mycket innehåll just nu, men det fylls på när jag kommer hem. Smart som jag är tog jag inte med en enda fiskesak hemifrån förutom spöt!



Nya spinnaren


Ny lina på så nu jävlar.. Ska ta en större än i Tisdags.. 2,5 kg.. Idag - större!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vart är fiskelådan ifrån? :)

Svar: Den är ifrån en fiskeaffär som tyvärr stängts ner. Men den finns på en fiskeaffär i Gnesta som heter Berras fiske om jag minns rätt :)
Natta

2013-07-27 @ 20:33:36
URL: http://madeleneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar