Kväll..

Då var det kväll och mina tankar flyger omkring.. Är alla saker nerpackade? Nej det vet jag att dom inte är..

Har precis målat naglarna så det är gjort. Kom dock på att det var ganska så onödigt eftersom jag jobbar en butik imorgon. Jobba=inget nagellack kvar efter det. Haha. Tar ändå med mig det så..
Måste ta ner julgranen för annars finns det inga julgranskulor kvar på den sen eftersom Rocky kommer antaligen leka hej villt! Är kanontrött redan nu så jag skulle kunna lägga mig och slumra... Upp tidigt imorgon. Ska försöka vara i Smedjebacken vid 7 snåret hade jag tänkt. Då kommer vi iväg skapligt!

Nehe, nu ska jag komma på lite mer saker som ska med. Mobilbloggar imorgon när vi åker.
Sov gott Och Dröm sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar