Ännu en ny dag..

Då var det tisdag.. Trevligt. Nja det vet jag inte.. :) Min morgon har i alla fall börjat bra, som dom oftast gör. Vaknade vid halv 10. Gick upp, ringde Sandra. Såg att dom hade köpt ny kamera och då vart såklart jag nyfiken;) Kul att det var en bra. Så på måndag ska Sandra och jag in till Strängnäs och luncha, sedan iväg och hitta på något. En fototur blir det nog:) Sen att jag har världens bästa bror & sandra, så ska jag få deras digitalkamera. Jag som letat efter en jag vill ha & så säger Sandra att jag får deras. Vill inte få den, vill såklart eg något för den. Men som sagt, världens snällaste! Så jag bjuder på lunch.. mer får jag väl inte göra :P Inte lätt att övertala dessa filurer..
Men det är smidigt att ha en liten digitalkamera också, vill gärna inte dra med min systemkamera på fest!

Trevligt ska det bli i alla fall..

Bjuder på en blomma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar