Vart är den fina hösten?

Det spöregnar ute och det är fruktansvärt tråkigt! Jag blir trött och seg av att bara titta ut.
Var precis till affären, ville knappt gå ut ur bilen, så mycket regnar det.
Ställde klockan på 8.30 för att jag skulle ut och gå med svärmor och Bagheera.. började med att titta ut för att se vad det var för väder, spöregn.. slutade med att jag gosade in mig under täcket igen. Kände att jag inte hade lust att gå ut i regnet, får ta igen det i morgon om det inte är samma väder då.
Men tyvärr, imorgon varnar dom för snö och 2 minusgrader.



Hela dagen mellan 8.00 - 14.00 ska det snöa. Hur roligt är det?
Nu kommer kylan och snön.. Usch, vill inte tänka tanken!

Nu ska jag fixa varm oboy för att värma upp min frusna lilla kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar