Helgen..

Ursäkta min jättedåliga uppdatering i helgen..
Men har haft fullt upp faktiskt!
Fredag - Åkte ner till Åker. Tillbringade kvällen med mina päron & sedan med vänner.
Lördag - Nästan samma visa..
Söndag - Heron City med Jimmy. Kikade runt i affärer, bla mio,hemtex & Media markt. Åt fin mat, black and white. Inget ställe gör godare black and white;) Satt ett bra tag, myste i oss den goda maten och pratade om allt:) Senare blev det bio, Himlen är oskyldigt blå. Bra film! Kunde inte bli en bättre dag att fira vår 3 års dag på. (Visst 3 års dagen är idag) Men var lättare att fira den på helgen.
Jimmy är mitt hjärta, skulle aldrig önska mig något annat.. Han är den bästa prestent jag någonsin fått!
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går!


(Ej tagit denna bild & ej på vår mat)

Idag iallafall, så åkte vi tillbaka till Kopparberg.. Åkte vid 12 snåret från Åker, så vi kom fram skapligt. Inte gjort något speciellt annars. Lagat mat & tagit de lugnt. :) Känns som en skön dag, vilket det har varit.
3 år idag mellan oss och det känns super bra.
Men dax för mig att sova, för vi har precis kikat klart på idol programet som gick i fredags.. Pömsig nu:)

God natt!


Kommentarer
Postat av: vickiss

jaah,skiit söta=D

okey, ja vi funderar på att komma ner då,om de är ok?men vi ska se hur de ligger till med cashen först innan vi planerar nått;D PUSS miss u<3

2010-10-19 @ 12:50:57
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/
Postat av: vickiss

jaaah de skulle va sjukt roligt=D

kanske ska föröska få ner mamsen och sanna med?

jah ah jag gör det!<3 :)))

2010-10-19 @ 13:06:43
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar