Haha, glömmer aldrig..

Kom in i rummet där S var. Hon sitter på sängen bakom min rygg.
Kollade mot hyllan och såg en ny rakhyvel. Hade planerat att inhandla en sån, så jag frågar:

N- är den bra?

S - Va?

N- Ja är denna bra?

S- svarar lågt.. eh ja det är den väl..

N- Är det en sån med vibrator?

S- eh va? Ja det är det.. (KNALL röd i ansiktet)

N- Fy fan det har jag aldrig testat, får jag testa?

S- *inget svar..*

Jag kollade bak på S och där satt hon knallröd i ansiktet & kollar på hyllan under..
Det var ingen rakhyvel, det var en annan sak..

Kommer aldrig glömma denna dag.. Fy fan vad vi hade kul efter.. Tror aldrig att jag sätt dig skämmas så mycket..
Ett minne för livet..
Du är för go tjejen.. och du vet ju vem du är:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha, du är så jävla konstig! hahaha, jag tror jag kissar på mig!

2010-10-13 @ 17:03:39
Postat av: Nathalie

hahahahahahha.. men fan vad kul vi hade !!!

2010-10-13 @ 17:12:02
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar