Today is today..

Halloj!
Var ute ett tag och fota lite, men tillslut blev det fruktansvärt kallt om mina händer. Så jag hoppade in i värmen igen:)
Snön ligger kvar, ganska mycket faktiskt. Hörde att det mest hade försvunnit nere i Åker. Det har det inte gjort här. Haha. Men håller det sig såhär så har jag inte något emot lite snö. Sålänge det inte blåser och är så kallt så att man blir en isbit direkt när man går ut! Det gillas verkligen inte!

Jag var påpälsad nu när jag var ute så om kroppen frös jag inte ett dugg, men det var som sagt händerna.

Har några som har frågat mig angående lite koder för att fixa till sin blogg lite. Men skriv gärna frågorna ni har här på bloggen istället för mailen, inkorgen är fullproppad, tömmer den aldrig, haha! och då är det stor chans att jag inte ser era mail:) Så det ni vet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar