shit, vad djupt jag har sovit..

Har inte vaknat till en enda gång i natt, har sovigt så himla tungt. Jätte skönt:)
Jaha en ny vecka har börjat. Det spöregnar ute, kul, vill inte sätta en fot ute i detta väder. Blir det lite finare väder senare så ska jag ut på en power walk, men det får jag vänta och se. Det här är det värsta med denna årstid. Regn, snö och slask! Värdelöst faktiskt.
Om exakt en månad flyttar vi. Någon dag ska jag sortera lite kläder. Måste ju finnas lite kläder som vi behöver slänga? Dock har jag väldigt svårt att rensa bland mina kläder. Hittar jag något plagg som jag inte använt på 1000 år så kommer tanken.. - men det kanske passar till dom här jeansen eller till den här eller den här.. osv..
Haha jag vet! Man ska slänga.
Ska försöka med det denna gång. Haha..

Men nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt.

Kraam

Kanske ska man ta sig ner och sola lite idag? Smart drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar