Torsdag.

ja, redan Torsdag! Herregud vad veckan har gått fort.. skönt! Gick upp väldigt sent idag, kände mig så himla trött, men jag skyller på vädret ;) regn, blåsigt och kvavt! ;) Men men, man kan inte alltid få fint väder, tyvärr!
igår var vi in till Lindesberg igen. Handlade lite smått och gott. Mjukisbyxor till mig och Jimmy och en t-shirt till Jimmy också. Alltid hittar man något! Massor av sommar rea är det nu, ganska kul att kolla.

Svärmor bakar bullar och det luktar gott ända upp till rummet, finns det bättre lukt än nybakta bullar? nej!
Inte för att jag är en fantast av bullar men lukten gör ju susen.
Nehe, om man ska kika lite jobb kanske.. Några jäkla jobb måste ju finnas, men nej. Tyvärr inte :(


Men ska kolla nu iaf, alltid värt ett försök!


s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar