God morgon, igen.

Ligger än kvar i sängen. Både jag och Rocky. Han är så himla gossjuk. Mysigt!
Det är mulet och trist ute och jag känner mig lite förkyld, så någon springtur blir det ej, promenad får det bli:)
Idag ska jag kolla jobb lite runt om, här får jag inga. Det får bli som det blir:) Jag kanske får vara bort några dagar i veckan om jag får jobb. Jag orkar verkligen inte vänta mer. Skickade en förfrågan till ett jobb hemmavid eller ja i Eskilstuna, fick napp direkt. Här har jag inte fått ett enda napp, märkligt! Känns tråkigt.
Jaja, Rocky vaknade till liv nu och gick upp, så det får jag nog också göra :)
Äta sig lite frukost kankse..

Pok







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar