Hemma!

Åkte hem med 11 tåget idag, det enda jag gjorde i skolan i dag var bara att sitta och inte göra ett smack. Hur kul är det? Så jag fick åka hem. Förstår inte varför man måste komma till skolan de sista dagarna när man är klar med allt, men men snart är det slut, nice. Sen är det bara 1 år kvar, och jag hoppas de går snabbt.
Har iaf satt i blonderingsmedel i håret, så strax får jag se hur det blir. Bild kommer sen så ni får se resultatet:)
Älsklingen ligger nere och sover nu, han var så trött! Men det förstår jag efter att ha jobbat i ca 16 timmar! Nu har han ställt klockan på 16:30 sen klockan 19 så ska han iväg och jobba en natt till. Som tur är så är han ledig i helgen, skönt för han! Men nu ska jag skölja ur håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar