Tisdag..

Jätte seg idag, ont i halsen också, vill helst inte bli sjuk igen!
Men men, varit i skolan idag sen så har jag köpt nya skor och ett par nya leggings...
Skorna var ett par vita Fred Perry, tyg skor. Jätte fina. Fast kommer att kännas väldigt konstigt att inte ha klackskor på sig.. Har inte haft låga skor på flera år.. Men men.. Det var panik att köpa ett par skor, för min klack höll på att gå sönder på ett par andra.. Längtar till sommarn då man kan använda alla sina sommarskor och köpa nya fina, fast har ju så det räcker och blir över, men finns inge roligare att handla än sommar skor :D
Imorgon så har halva veckan gått och älsklingen börjar jobba. Kul för han:)
Men nu ska jag kika på tv, bilder på skorna kommer ikväll för jag har inte usb kabeln här :)

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar