Inget internet ännu..

Har fortfarande inte fått internet till lägenheten, de ringde idag och sa att vi får det i början av nästa vecka! Skulle ju igentligen ha fått de i början av denna vecka, men så blev det inte. Så jag får passa på att skriva när jag är hemma hos mina älskade föräldrar =) Men blir kanske bara ett inlägg om dagen, men det får bli så till internet kommer.
Dessa dagar har varit ganska lugna.
I tisdags var Jimmy och jag på bio på heron city, kikade på Johan Falk filmen. Rekomenderas verkligen! Kanon bra, mycket bättre än de andra. Vi kom i alla fall hem vid 12 på kvällen så det blev sovdax direkt då.
Igår så hade vi några vänner över och tog några cider och öl. Hade trevligt! Men idag så var det inte lika kul, vakna upp med jätte tråkigt väder och då kände vi direkt att det blev en film dag. Kollade på två filmer i morse och sedan i väg till ica för att inhandla lite mat och sådär. Blev spaghetti med köttfärssås idag, blev så gott! Och nu sitter vi hemma hos mamma och pappa men ska strax hem för att kolla på hooligans 2.
Men nu är det dax att kila, ha en bra kväll!

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar