Fredag!!

Jahapp nu har julafton och Nyår kvar! Och dom dagarna har varit riktigt roliga. Snart så är det skola igen, men det är väl ok, fast skulle inte sitta fel med lite längre lov:) Inget nyårs löfte blev de iaf, men ska ta skolan lite mer på allvar tänkte jag:)
Imorgon ska jag till Nykvarn & kolla på Jimmys fotbolls cup, får man se hur det går för dom denna gång.
Idag har man inte gjort så mkt, först var jag o jimmy i Mariefred och tvätta bilden i den där rullande saken, sen till vårdcentralen där Jimmy skulle kolla om dom kunde ta bort hans stygn på benet, men det var ingen sköterska där, konstigt nog. Sen till Länna och städade lite innan Jimmys mams o paps kommer hem:) Dom åker hem från lofsdalen imorgon.

Nä nu ska jag kika på när Jimmy spelar poker, har varit en pokerdag idag:)

älskling&jag vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar