God morgon.

Har precis kommit hem från trafikskolan, har haft min näst sista körlektion. Nästa körning är det UBK. Alltså en utbildningskontroll!
Sen så har jag bara en mapp kvar att göra, så skönt för att dom är riktigt tråkiga:) Sen så är det dax att boka uppkörningen och skrivningen. Fast just nu är det en ganska lång väntetid, ganska tråkigt men jag överlever:P hahaha.
Ska åka in med Jimmy till Eskilstuna sen, han ska iväg till tuna park och jag ska till skolan för att hämta mina pengar från APUn:) plus att jag ska kika in på samhällskunskapen, kolla om dom gör något roligt:P

Men nu så ska jag plugga lite teori:/


Vill ha sommar hundra gånger om....
f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar