Idag.

Idag har jag jobbat i Gävle hela dagen. Det har gått bra, har varit massor att göra idag. 
Efter att jag kom ut från ett möte med en butikschef så hörde jag en hund i bilen bredvid min bil. Det var 22 grader varmt ute och otroliiiigt mycket varmare i bilen! Hunden skall väldigt högt och efter kanske 5 minuter så blev det knäpptyst. Jag kunde bara inte åka därifrån, så jag satt i några minuter och väntade på ägarna, som inte kom! 
Jag gick fram till bagageluckans fönster för att titta på hunden.. Stackarn låg helt utslagen, reagerade inte ens när jag knackade på rutan! Så jag sprang in till butiken och bad tjejen i kassan att prata ut i mikrofonen att ägarna måste komma ut på engång! 
Dom kom ut tillslut, tittade inte ens på mig, tackade inte ens.. Jag stod ändå bredvid vid deras bil (eftersom min stod precis bredvid). 
När dom öppnade så var hunden helt väck, rörde sig inte alls förän efter en liten stund. Då öppnade den ögonen som var helt kladdiga :(. Den fick svalka sig med vatten och lite annat, men mådde absolut inte bra, stackarn! 

Jag säger bara en sak. Lämna absolut inte djur eller barn i bilen!! Det blir varmare än man tror. Och det går fort... Jävligt fort! 
Blir så arg!! 


Nog om det. 
Innan jag åkte hemåt så stannade på schenker i Borlänge & hämtade ut lite jobbprylar som ska finnas i bilen hela tiden. 
Åkte sen vidare hemåt, stannade & tanka, hämta Kelly på dagis runt 15:45, Kelly och jag åkte och handlade till middagen, kom hem, ställde mig & gjorde pannkakor, dammsög efter middagen OCH nuuuu är jag helt slut. 
Efter filmen vi ser nu kommer jag att toksomna:)


Såå.. Nattinatti




Dagens K. Världens finaste 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar