Första dagen på förskolan, inskolningen.

Idag var det inskolning på dagis. Det gick superbra! 
Kelly verkar redan trivas som fisken i vattnet :) 
Kändes så bra! 
Direkt när vi kom dit så lekte hon mycket men höll verkligen ögonen på mig, att jag alltid var i närheten, haha. Sen när vi gick ut så släppte det lite. Då sprang hon runt & lekte med allt och alla♡. 
Så det var kul. När vi gick hemåt igen så somnade hon nästan på en gång. Vaknade när vi kom hem så då fick hon lunch och under den lunchen så somnade hon vid matbordet. Sov sen ca 3 timmar(!!). 
Haha, hon brukar i vanliga fall sova 1,5 timma efter lunch :) 
Så det tog nå rejält på lillhjärtats krafter♡. 


Nu sover hon så gott igen & vi ska hoppa ner i sängen för att se på någon bra film:) 


Bilder från dagis idag. Glömde hennes fina hjälm hemma men som tur var så fanns det där :) 

Härligt skitig i rumpan efter att ha åkt rutchkana med vatten och sand på, haha! Fina du♡



I morse innan vi gick till dagis så ville hon först och främst inte vakna. 
När jag väckte henne så lyfte & vände hon på huvudet och somnade om😏.
Men när hon väl var uppe så gick hon ut till hallen för att hämta sin hjälm som hon skulle ha hela frukosten och morgonen, tokunge♡. 
Och ändå så glömde jag den hemma. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar