Bedtime

Då var det dags för sängen för min del. Ska slå på Skilda världar tänkte jag. Något avsnitt orkar jag nog med innan det är dax att sova :) Har väl kikat på sisådär 9-10 avsnitt idag redan. Uttråkad? Haha jaja, har 395 avsnitt kvar så vad gör det. Haha.
Imorgon vid halv 12 ska jag in en sväng & träffa barnmorskan. Prata lite & lyssna på hjärtljudet. Och se om lilltösa växer som hon ska :)
Efter det ska jag hämta ut spjälsängen, madrassen o de som kom till coop idag. Fyra minuter innan dom stängde fick jag sms om att jag kunde hämta ut det nu. Såå typiskt, jag som ville ha det idag.. Jaja, ska nog överleva till imorgon med, skämt o sido.
 
Men nu ska jag hoppa ner under mitt täcke och slå på Skilda världar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar