Mysmorgon..

Ligger i soffan och njuter utav en livlig tös i magen. Tror att hon har spelat handbollsmatch halva natten. Haha, nej men jag har väl haft en lite halvtaskig sömn i natt. Lilltösen kände för att vara vaken & så blev det även för mig :) Men det är så mysigt så för mig spelar det inte så stor roll. Så underbart att få känna henne så mycket!
 
Skulle egentligen ha tagit en tripp till Ludvika för att lämna min handterminal till tjejen som jobbar ist för mig nu när jag är sjukskriven men så blir det inte. Vi ska få ny så måste vänta in den!
Så istället ligger jag kvar här i soffan och vilar. Ska iväg sen och beställa barnvagnen. Så roligt! Och på lördag kolla om vi hittar någon bilbarnstol som gillas. Hoppas det!
 
Förövrigt så är det svinkallt ute. Vi har 22 minusgrader så det finns ingen större lust till att gå ut. BURR!
Det är en perfekt dag att bara slappa i soffan tillsammans med bästa Rocky. Det är bara Jimmy som fattas. Men han får jag snusa tillräckligt på under hela kvällen ♥
 
 
Älskar dig världens bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar