Snö=skotta!

Och det gillar jag ej! Verkligen inte nu heller när ryggen knasar sig..
Men nu har jag iaf varit ute och skottat uppfarten, rockys gångar och nya altangolvet. Jag är nöjd men inte ryggen, haha.. Men man kan ju inte göra alla nöjda, visst? ;)

Har hittat in nu och tagit mig en macka. Det satt fint i magen.
Tittade ut och ser att det VRÄKER ner snö nu. Bara för att jag nyss skottat så mycket! Blir en omgång till ikväll om det ska vräka ner såhär som det gör nu. Men det överlåter jag till fina mannen i huset ;)

För övrigt så är det skönt att det är helg!
Ikväll ska Jimmy och jag ha en mysfredag då vi inte ska göra ett smack!
Imorgon ska jag fixa och dona. Ska städas, tvättas & fixa om en hel del i min walk in closet. Ska bli skönt att få fixa lite hemma utan att stressa =)

Nu ska jag gå runt och tända alla mina tusen ljus :)


Bjuder på lite tråkiga mobilbilder också. Tråkmåns, jag vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar