Då var det onsdag

Eller ja, onsdagen är rättare sagt snart över.
Haft en bra dag som har rullat på hyfsat fort. Installation utav parrot's på Coop E idag med båda mina chefer. Som vanligt lika trevligt :)
Efter det så fortsatte jag vidare & jobbade på i vanlig ordning!
Mycket denna vecka men det har funkat bra.. Nästa vecka är dock dubbelt så mycket! Haha.. Men vafan, det är kul!

Kom hem och tog det lugnt, åkte i väg och postade ett paket, käkade och sen så blev inte många handtag gjorda. Helt slut efter varje dag, haha. Mycket att komma ihåg & mycket att fixa med :)

Älskling & jag bäddade ner oss i sängen och slog på en film. Och då var klockan bara 19:40!!! Haha.. Filmen har nu slutat så nu är det dax att försöka sova.
Ny dag imorgon och imorgon ska jag genomföra installation helt alone.. Oh, crap! ;)

Hörs imorgon! Sov gott & dröm sött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar