Trött..

Trött som bara den nu. klockan är 21 och det känns som att den är närmare tolv.. Jaja, BB vid tio sen är det sovdax.
Onsdag imorgon och vi åker till svärföäldrarna och sover där till på torsdag då vi ska åka ner :)
Har ialla fall solat nästan hela dagen. Varmt & skönt! Senare kom det åska och blixtrade som bara den.
Men nu är det fint igen, och denna underbara värme ska hålla i sig hela helgen, Najs! Trött på regn nu.
Imorgon är det dags för lite packning & så.. Ska försöka inte glömma något. Gör man det så är det oftast något som man verkligen inte ska glömma. Skriva lapp kanske?
Och..
Kanske i mitten av Juni så blir jag iväg 2 veckor, men har dock inte bestämt mig ännu. Återstår att se det med..


Nu ska jag lägga mig i soffan, bara glo på tv.. eller juste.. inte än.. Tvätten ska först hängas upp! Sen är det raka vägen mot soffan!




Kanske får hjälp med tvätten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar