Allt gjort..förutom en sak..

Klarat av allting i skolan, haft en urtrevlig student och en helgrym student kväll/natt! Men en sak fattas, jag har inte skaffat mig ett jobb. Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen, ska dit inom 14 dagar, MEN jag orkar inte åka på en massa skit möten där, JAG VILL HA ETT JOBB! Har sökt en hel del jobb.. Får verkligen hålla tummarna för något av dem. Skiter i vad det är för jobb, så länge pengar rullar in! Så jag och Jimmy kan spara och sedan göra roliga saker tillsammans, bara han och jag! INNAN man blir 65! Men den dagen kommer den med =)
Har en massa bilder från studenten.
Kommer att lägga in dem här men om ni nu har så bråttom så kika in länken


http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=623484438&v=photos


Jag & min bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar